1390/12/19 هشت ایستگاه پایانی ؛ توقف ممنوع
 
ياشاسين آذربايجان اوشاغي
ياشاسين آذربايجان اوشاغي
چهار شنبه 24 اسفند 1390برچسب:, :: 13:3 ::  نويسنده : داودنريماني _ محمدبدري

دوشنبه با برد، فریاد قهرمانی سر میدهیم.

زندگی مانند قطاری است که همیشه در حال حرکت است. نه می توان مقابلش ایستاد و نه می توان آن را متوقف کرد. توقف ها فقط در ایستگاه ها صورت میگیرد تا قطار و واگن و مسافرین و لوکوموتیوران استراحت کنند. لیگ برتر هم به مثابه قطاری است که 34 ایستگاه دارد و اکنون 8 ایستگاه باقی مانده است.

قطارمان گاه سرعتش افزایش می یابد گاهی اوقات به مشکلات فنی بر می خورد و گاه به پیچ های خطر ناک می رسد. این قطار در بازی داماش سرعت گرفت و هوادار حرفه ای و جوان مرد جلوه گر شد در بازی با استقلال به مشکلات بر خورد و هواداران کمی کم حوصله شدند و اکنون به پیچ خطرناک و حساسی به اسم سپاهان رسیده است. فصل قبل نیز در چند هفته پایانی در چنین شرایطی قرار داشتیم. فصل قبل باخت به سپاهان مقابل 110 هزار نفر سر آغاز شکست ها و افول تیممان شد و در آخر فصل از آسیایی شدن باز ماندیم. ولی این فصل با همدلی و یکپارچگی و برد مقابل سپاهان انتقام فصل قبل را می گیریم تا بدین وسیله قطارمان سوت قهرمانی را بکشد و خود را به سرمنزل نهایی و ایستگاه آخر که همانا صعود به آسیا است برساند.

این بار از گذشته درس میگیریم و حواشی را در نطفه خفه می کنیم. این بار همچون واگن های به هم چسبیده قطار می آییم و در ریلی مستقیم از اتحاد عین دیوار پشت تیممان می ایستیم.

خیلی ها در کنار جاده ایستاده اند و به ریل ها سنگ می اندازند. گفتنشان لازم نیست چون کسی نیست که هوادار تراکتور باشد و این سنگ اندازی ها و سنگ انداز ها را نشناسد. اگر ما محکم و قاطع قطارمان را به پیش برانیم این سنگ ها نه تنها ما را از مسیر منحرف نمی کنند بلکه آن ها را خرد کرده به مسیرمان ادامه خواهیم داد.

آن چیز که دور نمای این قطار را بد جلوه می دهد ، شعار های نا مناسبی است که گاها از سوی برخی هواداران کم حوصله داده می شود. این هواداران اگر صبر خود را افزایش دهند این قطار با هدایت لوکوموتیو ران بی شک به هدف خود خواهد رسید. نماد شعار های این قطار یاشاسین آذربایجان است که گوش فلک را کر می کند و بهترین جواب برای بد خواهان است.

اکنون به هشت ایستگاه پایانی لیگ رسیده ایم. بر خی ها خسته شده اند برخی ها سست شده اند دشمنان دنبال کمترین فرصت برای حاشیه سازی هستند. ولی ما باید هوشیار باشیم. پیروزی نزدیک است,خستگی معنا ندارد,هدف نزدیک است.

ما دوشنبه با برد سوت قهرمانی را می کشیم. کسی از قطار جا نماند. بلیط قطار را شارژ نمایید که برای اولین بار به نفع خودمان است. هشت ایستگاه پایانی را بدون توقف در ایستگاهی به پیش می رویم کسی از قافله جا نماند. هشت ایستگاه با قدرت حمایت میکنیم ؛ توقف ممنوع

یادداشت از مرتضی پاشایی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


منیم محبوب تیمیم قیرمیز تیراختور سنین عاشیق لرین سایسیز تیراختور رئال بارسا اگر دونیا دالیندا دالین بوش قویماریق هیچ بیز تیراختور تیراختورلان کوتان باغلا شوخوملا بو توپراق تیم لری جیز جیز تیراختور گیجللندیر کیمی گلدی آری تای دولن بینینده سال ویز ویز تیراختور "سینیخ ، ساققات، ..." و هر اوزگه تیمه سن اینح لن گاه دا وور بورنوز تیراختور سن آذربایجانین سان فرقی یوخدور چه اولسان خوی دا یا تبریز تیراختور باشین سال فوتبالا سن ده منه تای وورولما هیچ قیزا هیچ قیز تیراختور
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ياشاسين آذربايجان اوشاغي و آدرس football.tractor.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 95
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1


مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران


گاز وئر گاز وئر